Neem ook een kijkje in onze andere webshops

Levertijd en verzending bij webwinkels van Webcompanies:

1. Wat zijn de verzendkosten?
2. Bezorgen jullie ook in België en Duitsland?
3. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
4. Kan ik het pakket bij jullie winkel Webcompanies in Eerbeek afhalen?
5. Kan ik het pakket op een locatie bij mij in de buurt afhalen?
6. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
7. Wat gebeurd er als mijn pakketje gedurende transport kwijt raakt of wordt beschadigd?
8. Mijn bestelling kon niet afgeleverd worden, wat nu?

1. Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten binnen Nederland: € 3,95
Verzendkosten naar België: € 4,95
Verzendkosten naar Duitsland: € 4,95

Bestellingen vanaf € 50,- worden gratis verzonden!

Voor 'extra vroeg' en avondbezorging geldt een toeslag van € 2,00.

2. Bezorgen jullie ook in België en Duitsland?
Ja, voor slechts € 4,95 aan verzendkosten bezorgen wij ook in België en Duitsland. Bestellingen vanaf € 50,- worden gratis verzonden.
De gemiddelde levertijd naar België en Duitsland is één á twee werkdagen.

3. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Vrijwel al onze producten worden vanuit voorraad geleverd. Bij producten waar een levertijd op zit, wordt dit duidelijk vermeld. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur besteld en betaald zijn worden nog dezelfde dag door ons bedrijf verzonden.

98% van deze pakketten komen ook daadwerkelijk de volgende dag aan. Dat geldt ook voor pakketten verzonden naar België en Duitsland. Heb je het pakket de volgende dag niet ontvangen? Geen paniek, dan is er mogelijk een sorteerfout gemaakt en wordt het pakket naar alle waarschijnlijkheid de volgende dag bezorgd.

Dit geldt alleen als u zelf niet een bezorgdag heeft gekozen.

PostNL bezorgd haar pakketten van maandag tot en met zaterdag.

4. Kan ik het pakket bij jullie winkel Webcompanies in Eerbeek afhalen?
Wil je je bestelling afhalen bij de afhaalbalie van Webcompanies Store? Dan kun je dat tijdens het bestelproces aangeven.

Let op het volgende:
Bestel je op maandag / dinsdag / woensdag  /donderdag / vrijdag  vóór 13:00 uur?
Dan ligt je bestelling dezelfde dag vanaf 14:00 uur voor je klaar bij Webcompanies Store

Bestel je op zondag / maandag/ dinsdag/ woensdag/ donderdag na 13:00 uur?
Dan ligt je bestelling de volgende dag vanaf 14:00 uur voor je klaar bij Webcompanies Store

Bestel je op vrijdag na 13:00 uur of op zaterdag of zondag?
Dan ligt je bestelling vanaf maandag 14:00 uur voor je klaar bij Webcompanies Store.

Het adres van de Webcompanies Store is:
Stuijvenburchstraat 143

6961 CV Eerbeek


Bij Webcompanies Store kun je contant of met pin betalen. Uiteraard kun je je bestelling ook al vooruit betalen met Ideal. Parkeren is gratis!

5. Kan ik het pakket op een locatie bij mij in de buurt afhalen?
Ja, dat is binnen Nederland mogelijk! PostNL heeft maar liefst 2000 postkantoren in Nederland! Je kunt tijdens het bestelproces aangeven dat je het pakket bij een PostNL postkantoor bij jou in de buurt wilt afhalen. Zodra de bestelling voor je klaar ligt bij het postkantoor ontvang je een sms of email. Je kunt je voorkeur voor sms of email zelf aangeven tijdens het plaatsen van je bestelling. Je hebt twee weken de tijd om het pakket op te halen. Als je binnen deze twee weken het pakket niet ophaald dan wordt deze naar ons terug gestuurd en zijn de verzendkosten verbruikt. We kunnen het pakket opnieuw versturen tegen betaling van nieuwe verzendkosten. Als we geen reactie krijgen binnen een half jaar dan word je bestelling vernietigd. 


Let op: Neem voor het ophalen van je bestelling bij een PostNL postkantoor een geldig legitimatiebewijs mee. De naam op het legitimatiebewijs moet overeenkomen met de naam dat op het pakket staat aangegeven.

Zoek hier een PostNL postkantoor bij jou in de buurt.

6. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
Heb je je bestelling na een aantal dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld hierbij je naam en ordernummer zodat wij direct via een tracking systeem kunnen nagaan waar jouw pakketje zich bevind.

7. Wat gebeurd er als mijn pakketje gedurende transport kwijt raakt of wordt beschadigd?
Jouw pakket is gedurende transport door Webcompanies verzekerd. Mocht jouw pakket onverhoopt beschadigen of kwijt raken, dan zal Webcompanies jouw kosteloos het pakket opnieuw toesturen. 

8. Mijn bestelling kon niet afgeleverd worden, wat nu?
Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor een pakket niet bezorgd kan worden:

- Je hebt een verkeerd huisnummer of postcode doorgegeven.
De klant is zelf verantwoordelijk voor het juist invullen van de adresgegevens. Als deze niet juist worden ingevuld wordt het pakket óf verkeerd bezorgd danwel retour gestuurd. Indien jouw pakket retour komt door een adresfout, zullen wij per email contact met je opnemen. Om je bestelling alsnog te ontvangen dien je de juiste adresgegevens door te geven en nogmaals de verzendkosten te voldoen.

- Je bent niet thuis als de bezorger langskomt.
Voor slechts € 3,95 doen de chauffeurs twee afleverpogingen op het door jou opgegeven adres. Als je het pakketje niet hebt kunnen aannemen binnen Nederland dan wordt het pakket bezorgd bij een postkantoor waarna je 2 weken de tijd hebt om deze af te halen. Als je dit niet binnen 2 weken doet dan gaat het pakket retour afzender. Indien het pakket retour komt omdat de bezorger het pakket niet op het opgegeven adres kon afleveren en deze daarna niet is afgehaald bij het postkantoor, zullen wij per email contact met je opnemen. Om je bestelling alsnog te ontvangen die je nogmaals € 3.95 verzendkosten te betalen. Wellicht is het handig om het pakketje op een ander adres te laten bezorgen of direct naar een postkantoor.
Als woonachtig bent in België of Duitsland dan wordt het pakket retour afzender gestuurd na twee afleverpogingen.